wicked wednesday

Vanmorgen naar de buren voor de wekelijkse poetsbeurt, de DC lagen klaar met een briefje bij met de boodschap dat ik de massagestoel eens mocht uitproberen die ze zich hadden aangeschaft. Heb geantwoord dat ik daar de tijd niet voor heb ! Maar het bracht wel een glimlach op mijn gezicht !

En die glimlach verdween helemaal niet toen ik de post opendeed, een brief van het Kadaster. Blijkbaar hebben we recht op vermindering aangezien we een energiezuinige woning hebben gebouwd …. We trekken dus 5 jaar terug en hebben daar de volgende 5 jaar nog recht op (zal automatisch verrekend worden). Zo’n brieven wil ik nog krijgen !

Mijn autoke  uitgemest en gestofzuigd want vrijdag gaat hij naar de garage voor zijn jaarlijks nazicht, deze keer voor de eerste keer naar de KIA garage want de mijne is failliet … Het was schijtweer vandaag maar daar trokken we ons niks van aan, wat kaarsjes aan en het wordt meteen een stuk gezelliger !

Met Peter P. gebeld die serieus gesjost én gesjareld is door een medisch ingreepke. Dikke shit en slecht getimed maar er zijn ergere dingen in het leven en volgend jaar is het weer Halloween en Sinterklaas !

Een serieuze sint bestelling gedaan bij Colruyt die volgende week mag afgehaald worden en nu nog eens naar de Kinderplaneet bollen één dezer want op Kane’s lijst staan 2 dingen die ze enkel daar verkopen …

En dan eens beginnen met de planning op te maken voor onze London trip en best ook wat reserveren/aankopen op voorhand !

 

 

Leave a Reply

