#HappyDays – week 25

zondag 19/10

 

sneller donker dus kaarsjestijd, zalig !
sneller donker dus kaarsjestijd, zalig !

 

maandag 20/10

controle dictee WP 1 t.e.m 5 oefenen
controle dictee WP 1 t.e.m 5 oefenen

dinsdag 21/10

Kane die zijn gemorsepot opzuigt (en terwijl de rest ook)
Kane die zijn gemorsepot opzuigt (en terwijl de rest ook)

woensdag 22/10

Lang geleden dat ik dit zalige geurtje had !
Lang geleden dat ik dit zalige geurtje had !

donderdag 23/10

een onverwachte ontmoeting
een onverwachte ontmoeting

vrijdag 24/10

De nieuwe Deauty box, altijd verrassend !
De nieuwe Deauty box, altijd verrassend !

zaterdag 25/10

mijn mannen smullen van de aangekochte goodies van Stonemanor
mijn mannen smullen van de aangekochte goodies van Stonemanor

 

One thought on “#HappyDays – week 25

  1. Amai, ik ben erg, ik dacht dat het een lekker chocolaatje was dat eerste beeld :-).
    Onze konijntje zitten momenteel binnen, maar tegen de lente ga ik ze ook buitenzetten, ik hou mijn hart al vast.
    Wat is volgens jou de ideale manier om het lezen te stimuleren bij de kids? Ik heb hopen AVI 4 en Avi 5 boekjes waar de parttime dochter in moet lezen, maar her rapport was niet zo schitterend.

    Like

Leave a Reply

