weekend

Op vrijdag ging ik lopen en stond ik op de PP. Dean had een spreekbeurt over Duitsland samen met een klasgenote. Daar had ik me woensdag namiddag mee geamuseerd samen met de andere mama … Er was nog een derde collage maar die is achtergebleven bij de klasgenote. 2014-10-18 09.18.38 ‘s Avonds ging ik naar een Victoria juwelenavond, ik kocht er een ring, die collectie is niet mijn ding … maar ik wou de gastvrouw wel plezieren. Kane had ik met de fiets gaan wegbrengen naar zijn vriendinnetje waar hij bleef slapen. Zaterdag trok ik met Dean naar Leuven. Hij had al zijn kadobons én geld bij van zijn verjaardag zodat hij bij Bart Smit de Skylanders Trap Team Dark Edition voor de WII U kon kopen. Elke BS is anders (de voorraad/aanbod) kunnen enorm verschillen. Ik kocht bij Sacha het paar bikerboots dat ik de dag voordien online had gezien ! Wat een chanceke, het is ooit anders geweest … en de actie tweede paar aan 50% heb ik aan me voorbij laten gaan alhoewel ik een tweede paar gepast heb ! Soms moet een mens van zijn hart een steen kunnen maken 😉 Ik liep supersnel The Sting en Pull and Bear in en uit (ik zou er met zakken vol kunnen buiten komen maar dan denk ik aan London !!!) Bij H&M vonden we een jeans voor Dean die niet moet worden ingenomen ! Jeuj !!! Bij The Foodmakers kocht ik lunch. Na de lunch ging het richting Dreamland waar Dean een koopje kon doen wegens tijdelijk in promo : Skylanders “vallen” aan 5.20 i.p.v 6.99.  2014-10-18 12.44.44 2014-10-18 12.45.11 2014-10-18 12.45.20 2014-10-18 12.45.27 2014-10-18 12.45.34 2014-10-18 12.45.41 2014-10-18 12.45.48 2014-10-18 12.45.55 2014-10-18 12.46.01 2014-10-18 12.46.06 Tegen de klok van 16u ging ik Kane terug halen. Hij wou langer blijven maar dat ging niet want manlief ging vertrekken richting Halloween en ook zijn vriendinnetje en haar zus gingen figureren bij dansschool Danzanya. Onderweg kwamen we manlief al tegen dus toen we thuiskwamen was Kane in tranen omdat hij ook wou gaan griezelen … Even improviseren, verkleedkoffers nakijken, wat schminken,  een belletje en een sms doen en om 17u45 werd hij afgehaald door de ouders van the girlfriend !  Ik hoorde op een bepaald moment geluid in de berging. Het was ondertussen donker geworden. Ik stak het licht aan maar zag niets … en toen hoorde ik lawaai uit de kelder komen … spooky … Ik deed het kelderlicht aan … en zag onderaan de trap een egel … die waarschijnlijk door een keldergat gevallen is, we hebben er zo een paar aan de zijkant en 2 op ons terras. Ze zijn ondertussen allemaal dicht want ik zou niet graag een marter in mijn kelder vinden …. 2014-10-18 19.34.02 2014-10-18 19.34.27 Ik gaf hem wat kattenbrokjes en we lieten hem bekomen. Toen was het tijd om een paar huizen verder te gaan naar een homeparty van Tom Du. Bonneke en bompa kwamen op Dean passen en gingen naar de kermis in het dorp die dicht bleek te zijn 😦 Ik kocht 2 longsleeves voor Kane en genoot van een babbel met de andere madammen die er waren. En ook van de 3 glazen cava ! Omstreeks kwart over 10 was ik weer thuis en een uur later werd Kane afgezet, hij was stikkapot en miste papa want die had hij niet gezien, die stond op een andere griezel locatie. Er kwamen tranen die stopten toen ik vertelde dat we een interventie hadden gedaan in de kelder. Manlief kwam thuis rond half 1. Misschien dat we volgend jaar als gezin kunnen mee figureren (als er niks anders te doen is !)

Leave a Reply

