happy things

Ik kreeg via FB de uitdaging om 5 dagen na mekaar dingen te vernoemen waar ik happy/blij van werd. Bleek uiteindelijk helemaal niet moeilijk te zijn maar het doet een mens wel eens nadenken … er zijn eigenlijk zoveel kleinigheden waar een mens blij van kan worden !

Ik startte op maandag met

1. manlief die zich over onze jongste ontfermt om de maaltafel van 2 erin te kloppen en terwijl ook nog de W.O toets fruit !
2. vanmorgen gaan lopen met mijn (loop)maatje, da komt goed, binnen enkele weken lachen we d’er mee maar het voelt nu al keigoed !
3. zien dat er 30 man voor jou zit in het ziekenhuis om zich aan te melden en jezelf dan op 1′ op digitale wijze inschrijven !

dinsdag

1. Kane die alle maaltafels foutloos had opgelost in de klas en Dean die 57/57 scoorde op zijn toets Frans.
2. Vanmorgen een sms’je met goed nieuws gekregen. (Dean zijnen beste maat mag vrijdag na school mee met ons)
3. Met de fiets gaan werken ! Lekker makkelijk werken in eigen dorp !

woensdag

1. Sofie die ervoor zorgde dat de kids vanmorgen veilig naar school raakten met de fiets en vanmiddag terug naar huis raakten. Thanks !!!!
2. De datum van het O.C werd verzet en dat kwam me perfekt uit want op de oorspronkelijke datum zou het moeilijk zijn geweest ….
3. Ik vond makkelijk een parkeerplaats aan de Spar wat dezer dagen niet evident is !

donderdag

1. Cindy die de kids na school opving tot ik gedaan had met werken ! Thanks !!!
2. Een klant die een berichtje stuurt met de boodschap “dat ik echt goe bezig ben !!!”
3. Sebiet genieten van Het Lichaam van Coppens, de ideale afsluiter van deze dag !

vrijdag.

1. Kane blijft onverwacht slapen bij zijn vriendinnetje en was super blij !
2. Ik zag het perfekte paar bikerboots online en ga ze zaterdag kopen in Leuven !
3. Onze Libelle Winterfair tickets zijn gekocht !!!!

Alhoewel ik vandaag een top 3 kan maken met ergernissen !!! Zou daar geen tag van bestaan !

1. Er zijn zo van die mensen die te stom/klein/idioot/simpel zijn om goeiendag te zeggen …

2. Aan de bank stond een auto dwars zodat er niemand anders nog kon parkeren.

3. Ik werd voorbijgestoken vlak voor een kruispunt met voorrang van rechts door een trien in ne Mini waar je maar 50 mag !

Gelukkig dat het glas altijd halfvol is bij mij !!!

 

 

 

Leave a Reply

