ziekenhuis stress

Maandag morgen loopsloefkes en trainingsbroek en loopvestje aan, kids afzetten aan school en te voet naar mijn loop partner. Vandaag les 1 deftig afgewerkt en dat gaat een stuk vlotter dan 6 jaar geleden (want toen woog ik 10 à 15 kg méér !).

Daarna thuis een boterham in een doos gestoken, mijn fles water mee en op naar de bieb om boeken te halen voor Dean’s spreekbeurt. Ik zou van daar doorrijden naar het ziekenhuis maar ik dacht er op tijd aan dat mijn portomonneetje met bankkaart nog op het aanrecht in de keuken lag (en eerder besefte ik ook al dat mijn gsm nog aan mijn laptop hing op te laden). Omdraaien en terug naar huis dan maar … en wanneer staat een mens voor een open brug ??? Als je ijs of préparé in de auto steken hebt of als je ergens dringend moet zijn …

Uiteindelijk kwam ik aan in Imelda om 10u45, mijn afspraak was voorzien om 11u15. Bij het aanmelden was het superdruk, ik nam een nummer en zag dat er 30 man voor mij was … maar toen zag ik de pc’s aan de muur (ik ben daar in geen 3 jaar ni meer geweest !). Je kan je dus perfekt aanmelden dankzij je elektronische ID-kaart, zalig gewoon !!!!!!!!! Bye bye suckers die daar allemaal zaten te wachten 😉

Ik kwam terecht in een zaal die hoe langer, hoe voller kwam te zitten (den 343 voor de geïnteresseerden onder jullie) maar er werd afgeroepen door 3 verschillende artsen. Een 10′ na mijn afspraak uur, werd ik geroepen en mocht ik me in het kantoor zetten waarop hij verdween voor een half uur !!!!! Lang leve Facebook -denk ik dan- Hij verontschuldigde zich en zei dat hij langs alle kanten werd geroepen. Na een onderzoekje bleek dat mijn spataders mogen verwijderd worden en allemaal tegelijk ! En dat al op 21/11 … daarna een week niet werken en 3 weken steunkousen dragen !

Ik kreeg van mijn (loop) maatje een uitdaging op FB, ik moet elke dag 3 dingen noteren waar ik happy van word, leuke uitdaging en het doet ons eens nadenken over de leuke, dagelijkse, kleine dingen !

Leave a Reply

