muziek tag

Ik werd getagged op FB, opdracht was om 10 liedjes op te geven die me ontroeren/beroeren, ik moest er toch heel even over nadenken maar kwam al snel tot deze 10 (in willekeurige volgorde) :

Pink Floyd – Shine on you crazy diamond :  Leerde ik pas écht kennen door manlief, werd gedraaid de avond dat hij me ten huwelijk vroeg, schitterend nummer !
Deep Purple – Child in Time : jeugdsentiment op vele fuiven …
U2 – I will follow : hebben een grote rol gespeeld tijdens mijn tienerjaren
Radiohead – Creep : gewoon goed !
Simply Red – If you don’t know me by now : ik was 19 en ging voor de eerste keer alleen met vriendinnen op vakantie en kocht hun album in toenmalig Joegoslavië
GooGoo Dolls – Iris : openingsdans op ons huwelijk
Pink Floyd – Wish you were here : mooi …
Bach – Air aus der suite nr 3 : mijn allereerste CD kocht ik op studiereis in Berlijn, een klassiek exemplaar met dit nummer op, knalhard en genieten maar !
R.E.M – Everybody hurts : speciale herinneringen …
Guns ‘n Roses – November Rain : die clip en die periode !!!!

Mijn jeugdjaren zaten barstensvol goeie muziek, ik was tiener tijdens de jaren 80 en twen tijdens de jaren 90, smullen tot en met !!!

Leave a Reply

