goede zorgen

Donderdag morgen ging ik voor de laatste keer poetsen bij mijn klant waar ik al een jaartje langsging : reden : mijn andere donderdag klant gaat weer full time werken en wil me terug elke week … Ik vond dat goed nieuws want dat huis is veel te groot voor maar 4u en ik wil altijd alles grondig doen maar dat gaat natuurlijk niet. Ik wist wel dat ze heel tevreden waren over mij maar ik was toch aangenaam verrast toen de heer des huizes me gisteren dit gaf en vroeg of ik niet om te praten was !

en laat me nu
en laat me nu
toevallig een fan zijn
toevallig een fan zijn
van rozen (en groen in het algemeen !)
van rozen (en groen in het algemeen !)

Daarvoor doen we het/blijven we het doen : het gevoel gewaardeerd te worden ! Het maakte mijn dag supergoed !

Leave a Reply

