update

Woensdag kwam manlief met zijn nieuwste speelgoed naar huis : zijn nieuwe Hybride (firma)wagen want daar droomde hij al een tijdje van.        We gingen na het eten een testritje doen met ons allen. Een beetje een creepy gevoel want je hoort de motor niet draaien. Kwestie van wennen !  Manlief content, wijle ook content !

Donderdag was hij thuis voor mij : er was een truck tegen zijn voorkant gereden aan de lichten, amper 260 km op te teller … gelukkig enkel materiële schade en dat het dan je eigen wagen niet is !!! Een Hongaar die verkeerd gereden was. Vriendelijke kerel die geen talen sprak en nadien zijn truck niet meer in kon nadat het portier was dichtgeslagen. Manlief deed daarna een hoop moeite om dit euvel verholpen te krijgen onder de vorm van ettelijke telefoontjes. Ondertussen is hij al langs de garage gepasseerd, de hele voorkant moet vernieuwd worden inclusief nummerplaat.

Vrijdag ging ik langs bij mijn bazin om de cheques binnen te brengen en de nodige admin. Er was eindelijk goed nieuws !!!! Vanaf volgende week zal ik elke donderdag bij dezelfde klant terug mogen gaan !!! Jeeeuuuuuj, dat heeft 4 maand geduurd om in orde te krijgen, eindelijk werd er iemand gevonden om mijn plaats in te nemen bij de andere klant. En zo komt alles perfekt op zijn pootjes terecht en heb ik een droomplanning : op dinsdag met de fiets de kids weg doen en naar mijn klant en op woensdag naast de deur ! Op donderdag naar Wespelaar naar mijn klant waar ik al bijna 5 jaar ga en in de namiddag uitbollen bij mijn vaste klant waar het al proper is 😉

Ondertussen veranderden we van logotherapeute :  de sessies gaan nu door in de praktijk zelf want Kane zag zijn middagsessie op school écht ni meer zitten en da’s heel begrijpelijk want zo was hij zijn middagspeeltijd kwijt én kreeg hij zijn bokes ni meer binnen ! Sinds vorige week is het op maandag  en woensdag bij iemand anders die super is !

Leave a Reply

