turbo girl, moi ?

De werkweek zit er weer op !!! Woensdag bij de buren waren de 3u weer zo voorbij, zalig !!! Ik verwijderde deze keer op de bovenverdieping alle spinnenwebben/stofdraden en poetste (afstoffen, stofzuigen én dweilen) de master bed room, badkamer en dressing. De ganse benedenverdieping kreeg dezelfde behandeling, ik maakte de wasmachine leeg en hing de was omhoog, ik vulde het afwasmachine en zette daarna alles weg en ik kuiste alle keukenkasten aan de buitenkant (en dat was in geen jaaaaaaaaaaren gebeurd ….) net als de koelkast, oven, microgolf, … ze was weer happy bij thuiskomst !

Vandaag had ik in de namiddag een invaladres want bij mijn vaste klant werden nieuwe ramen en deuren geplaatst. Een huis met alles gelijkvloers waar ik om kwart over vier gedaan had …. de klant vond het helemaal niet erg want ik had dan ook alles gepoetst (tot de grond van het kamertje waar de sauna stond). De fysiek is momenteel heel goed en dat zonder vitamines ! Als mijn lijf het toelaat blijf ik deze job doen tot mijn pensioen !

Leave a Reply

