plan trekker

Woensdag moest ik naar Rotselaar naar dat vervangadres dat ze ineens tevoorschijn hadden getoverd … Dat ik dat niet zag zitten is een understatement. Eén van mijn motto’s is dat ik niets tegen mijn zin doe want het leven is te kort, weetjewel ? Ik had hen al doorgegeven dat die woensdag de kids thuis waren wegens pedagogische studiedag (de leerkrachten moesten leren werken met de smartboards), bonneke kon niet komen want die moest met bompa naar het ziekenhuis voor een ganse dag voor een onaangenaam onderzoek tgv een “verdacht stoolsample” in het kader van het volksonderzoek ter zake. Dus had ik hen bij een vriendin kunnen onderbrengen, kortom een hele hoop gedoe waar ik geen zin in had.

Laat mijn kids nu toevallig allebei ziek zijn wat niet geheel onverwacht is aangezien ik de vieze beesten al had binnengebracht onder de vorm van hoestjes ! En ik had een afspraak bij de dokter gemaakt voor Kane op woensdag om 10u30 en laat Dean nu woensdag morgen wakker worden met een creepy kroeppie hoest aanval. Dan is het zo klaar als een klontje wat een mens te doen staat : een sms naar het werk om 6u18 om te zeggen dat ik niet kan gaan werken wegens zieke kids, naar die klant gebeld om te verwittigen dat ik niet ging komen (die heel begripvol reageerde wegens ook in het bezit van kids) en daarna nog een mini sms marathon met het werk om de admin rond te krijgen.

Naar de dokter beide kids binnenste buiten laten keren, magistrale siroop blijkt het magische redmiddel indien nodig maar so far so good ! De laatste hoestjes verlaten mijn lijf !

Leave a Reply

