to be continued

De turbo griet heeft vandaag “beuzze” gegeven bij haar 2 klanten waar ze al een tijd niet meer geweest was, gevolg : lekker vuil én dus dik de moeite ! Die pillen die ik momenteel neem, geven me vleugels ! En mijn dag werd helemaal goed toen ik ‘s morgens een sms kreeg van mijn nieuwe woensdagklant met de boodschap dat ik dan toch elke week mag komen !!!! Helaas vergat ze met mijn werkgever te bellen …

Mijn enthousiasme werd dan weer getemperd toen ik bij thuiskomst mijn mails las en er daar één van mijn werkgever tussen stond met de mededeling dat ze een vervang adres hadden voor volgende woensdag, in Rotselaar dan nog wel, het kan gvd ni verder zekers ! Het is goed voor één keer maar vanaf de week erna is het elke woensdag naast mijn deur !!! Da’s toch wel godgeklaagd hé, voor de rest zijn ze ni van de rapste want ik wacht al 3 maand op vervanging bij mijn tweewekelijkse donderdagklant zodat ik terug elke week naar mijn oorspronkelijke klant kan. Als ze dan al eens mogen traag zijn van mij, dat schakelen ze ineens in vijfde vitesse, godmiljaar. En ik had hen al gemeld dat volgende woensdag thuis me goed zou uitkomen want het is pedagogische studiedag. Als ze nu gaan moeilijk doen, dan bol ik het af, kantoren genoeg en ik neem al mijn klanten mee !!! To be continued …

One thought on “to be continued

  1. Wat mij aantrekt in jouw job is dat je zelf je uren kan kiezen 😉 ongeveer en je dagen. Hoe pak je dat eigenlijk aan wanneer je in zo een ‘vuil’ huis komt? Waar begin je eerst mee en dan en dan? Of doe je wat men vraagt?
    Vandaag kwam onze vrijdaghulp en het is hier nu ook weer pico bello. Ik heb haar dan maar eens gesoigneerd.

    Like

Leave a Reply

