#HappyDays – week 18

zondag 31/8

 

Alle lego gesorteerd op kleur !!!
Alle lego gesorteerd op kleur !!!

maandag 1/9

Mijn 2 boys klaar voor de eerste schooldag !
Mijn 2 boys klaar voor de eerste schooldag !

dinsdag 2/9

 

Gelukkig dat manlief een held is in het boeken kaften ...
Gelukkig dat manlief een held is in het boeken kaften …

woensdag 3/9

 

Goed initiatief na al die ijs emmers die rond uw oren vliegen ...
Goed initiatief na al die ijs emmers die rond uw oren vliegen …

donderdag 4/9

De b&b die ik boekte voor oudjaar waarvan ik dacht dat hij in Londen lag (maar die in Middlesex bleek te liggen) betaalde ons voorschot terug.
De b&b die ik boekte voor oudjaar waarvan ik dacht dat hij in Londen lag (maar die in Middlesex bleek te liggen) betaalde ons voorschot terug.

vrijdag 5/9

energie afrekening : bijna 300 euro tegoed !!!
energie afrekening : bijna 300 euro tegoed !!!

zaterdag 6/9

Google is my friend !!!
Google is my friend !!!
Leave a Reply

