weekoverzichtje

En toen was mijn week verlof door ! D’er was niet één dag dat ik de hele dag ben thuisgebleven. Ik heb wel enkele keren genoten van mijn e-reader liggend in mijn hangmat … zalig … ik word blij van lezen !!!

Ik was met vanalles en nog wat bezig : vooral met Dean’s verjaardagsfeest. Op zoek naar een uitnodiging, een “goodiebag idee” om na afloop mee te geven aan de kids en over wat er in zou kunnen zitten én een taart. Ondertussen heeft bonneke een prototype gemaakt van een uitnodiging en die is perfekt. De mallen voor de taart zijn onderweg vanuit Nederland en een vriendin heeft een taart experiment gefabriceerd !!! En ik bestelde online al iets wat in de “goodie bag” kan. Ik herleef als ik met zoiets kan bezig zijn, vooral het zoeken naar en dan vooral via het WWW vind ik zalig. Het komt goed !!!!

Mijn werk planning voor volgende week is in orde, hoe de week erna gaat uitzien is nog afwachten. Moest er nog iemand een keigoeie, betrouwbare huishoudhulp nodig hebben op woensdag om de 2 weken voor 3 uurkes, ge weet mij wonen 😉

 

One thought on “weekoverzichtje

  1. Ik zou wel iemand willen om de veertien dagen voor drie uurtjes. Maar je woont inderdaad wat ver weg ;-). Momenteel heb ik twee hulpen voor telkens vier uur, maar in ga dat vanaf december inkrimpen, maar volledig opgeven ga ik nog niet kunnen vrees ik.

    Like

Leave a Reply

