magisch moment

Zaterdag op de middag, de Afrekening is net gedaan op StuBru, ik zit op een rood Ikea stoeltje Lego blokjes op kleur te sorteren en het nummer “Killing in the Name” van Rage against the Machine knalt uit de radio, manlief zet hem -zonder dat ik dat vroeg- luider. Ik krijg het zalige gevoel dat ik word terug gekatapulteerd into the nineties in het jeugdhuis. Dean zit naast mij te spelen en begint spontaan mee te neuriën en wilde arm bewegingen te maken op het ritme van de muziek (mijn hoofd vloog ondertussen ook van voor naar achter)

Magisch …

Leave a Reply

