gewonnen !

2014-08-28 12.07.36Dinsdag kwam mijn gewonnen pakketje met Rimmel nagellak toe (de hele Rita Ora collectie) die ik had gewonnen bij

Peggy

Ik besloot dat het een goed idee was om direkt na mijn werk door te rijden naar den Ikea in Zaventem om dozen te kopen zodat we alle Lego kunnen sorteren op kleur/ramen/wielen/mini figs. Het regende nog cats and dogs en het was juist spits dus waren we even onderweg. Op enkele minuten waren we buiten (we gingen via de Selfscan) en reden we binnendoor naar huis. Het sorteren kon beginnen !!! Dat we daar niet zelf opgekomen waren (we hadden dit gezien afgelopen vrijdag bij mijn klant)

2014-08-28 13.13.29 2014-08-28 13.13.35

En woensdag kreeg ik een mailtje van de Markt Maker community met de mededeling dat ik één van de winnaars was van een ontbijtmand … Het kan niet op, zal ik nog eens een Lotto/Euromillions kopen ?

 

Leave a Reply

