opruim modus

In de hangmat liggen en genieten van deugddoende warme zonnestralen zit er dezer dagen niet veel meer in en dan begint een mans op te ruimen, te sorteren, te poetsen … Zo schoof ik al wat zomerschoenen aan de kant en haalde ik al wat winterexemplaren boven. Ik gaf mijn panties een ander plekje en sorteerde de badkamerkasten en poetste ze terwijl eens grondig (shampoos, conditioners, maskers, serums, krulbevorderende/onderhoudsprodukten, dagcrèmekes en nachtcrèmekes, serums, bodylotions, handcrèmekes en voetcrèmekes werden allemaal gesorteerd en wat al te oud was/ik niet meer lekker vond ruiken verdween in de vuilbak. Een mens verzamelt wat, zeker sinds ik een abo heb op de Deauty box die maandelijks geleverd wordt maar dat geeft dan wel als voordeel dat ik altijd kadokes in voorraad heb !

De was werd gedaan en weggelegd, nu krijgt de droogkast haar kuren, de trommel maakt een vies en schrapend geluid en dat ding is maar 4 jaar oud (en kostte 1000 euro !), Vandenborre werd gebeld, een technieker zal contact opnemen. En we hebben sinds vorige maand pas een splinternieuw wasmachine (maar de vorige was wel 12 jaar oud geworden !) Zodra ik het woord sparen in de mond neem, gaat er hier iets kapot 😦

Ik boekte zaterdag ons tripke naar London, kostelijk grapke maar de opbrengst van de rommelmarkt gaat daar integraal naartoe en ge leeft maar éne keer en de kids zijn oud genoeg om een streepke cultuur op te snuiven. Voor de eerste keer in mijn leven zal ik ni thuis zijn met Oudjaar !!! Love it !!!! Ik was al weken aan het rondsurfen op allerlei sites (Expedia, booking.com, hotels.com en alle touroperators) en kreeg er zo langzaam een punthoofd van. Nadat ik per vergissing een keicoole B&B had geboekt die niet in Londen bleek te liggen maar in Middlesex (da’s 45′ met den trein) was de maat vol en besloot ik naar Thomas Cook te rijden. Het eerste hotel dat ze voorstelden was ok maar in aanvraag voor een vierpersoonskamer. Mr. Visa betaalde het voorschot en ik was gerust ! Enkele uren nadat ik thuis was, kreeg ik een mail dat het niet kon geboekt worden met in bijlage 4 alternatieve/prijsoffertes. Na wat wikken en wegen besloot ik voor het kleinste hotel te gaan wat tevens het goedkoopst bleek (en nog een klein beetje goedkoper dan het oorspronkelijke Holiday Inn Bloomsbury) Free Wifi en English Breakfast én niet ver van het Paddington metro station (da’s in rechte lijn naar Oxford Street en den Eurostar) !!!  Booked !!!!

Leave a Reply

