met zijn tweetjes

Zondag mochten we de kids bij de nichtjes gaan afleveren zodat we ‘s avonds een eteke konden gaan doen onder ons tweetjes (ni dat die kids van ons varkens zijn, helemaal niet, daar kan je perfekt mee op restaurant gaan !). We besloten naar  De kapelhoeve te gaan op 5′ rijden waar ik resoluut koos voor hun signature dish nl. trio van kroketten (een kaas, garnaal én gandaham), superlekker met brood. (foto volgt in het #HappyDays overzicht op zondag)  Manlief ging voor de steak die méér dan in orde was ! Hier zouden we vaker moeten komen want mooie porties, aangename prijzen en supervriendelijke bediening én snel aan het eten ! Op amper 45′ waren we al terug buiten want ik besloot mijn dessert ergens anders te nuttigen. En dat had ik beter niet gedaan … Ik wou de moelleux met vanille ijs (7.50 €) wel eens testen in onze nieuwe lokale brasserie, wat op mijn bord lag was om mee te lachen portie gewijs …. den toef slagroom was 3x zo groot als mijn verdwaald bolletje ijs en de moelleux zelf was gelukkig wel ok van smaak maar die portie … dit is a sad excuse for … Het is al de tweede keer dat ik daar teleurgesteld naar buiten ga.  Als je het lef hebt om 2.10€ te vragen voor een Cola dan moet alles in orde zijn en het plaatje kloppen en dan moet de vlag de lading dekken maar daar is helemaal geen sprake van ! Op de foto komt het nog relatief goed over maar in realiteit …

DSC_0182

Daarna maakten we nog eens gebruik van de Telenet TVTheek en keken we naar De Behandeling.

Maandag morgen sliepen we niet uit want we repten ons tegen openings tijd naar mijn kapper : Kreatos in Tremelo, kwestie van de eerste te zijn, manlief was op 10′ buiten, bij mij duurde het net iets langer 😉 iets voor twaalven was ik gehighlight en geknipt, er werden deze keer meer koperen strengen in getrokken, ikke weer blij voor een maand of 2 of misschien terug 3 ? Het was van begin mei geleden ! We besloten om nog eens te genieten van een eteke en trokken naar Brasserie Miel Van Kest waar ik genoot van een lekkere Caesar Salad en manlief van gewokte kippenreepjes met curry en groentjes. Jammie !!!!

2014-08-18 12.29.08

Ik zou dat elke dag wel willen maar …. kostelijk grapke én ni goe voor mijn lijf … meer bepaald de weegschaal. Het is nu weer netjes in het juiste patroon vallen zodat ik in het weekend weer eens goed uit de bocht kan gaan !

Om 16u gingen we de kids terug halen en brachten we Stella mee, de volgende die een nachtje bij ons bleef !

 

 

 

Leave a Reply

