lunchke gedaan

Afgelopen zondag reden we tegen de middag richting Stonemanor waar ik 2 sausjes kocht : een garlic and herbs dressing en een caesar dressing, allebei heel lekker maar zonder al te veel carbs and sugar !!! Die caesar had ik al gekocht afgelopen vrijdag maar ik had ze niet bij … en na het bekijken van mijn ticket ook niet betaald, dus de mevrouw aan de kassa heeft die blijkbaar over het hoofd gezien. Blij dat ik ze nu wel heb !

We gingen een lunchke doen in de Tea Room, a ja want dan kon ik mijn 5 € voucher gebruiken. Kane wist het niet goed en ging voor een stuk taart (homemade Victoria sponge with raspberries), Dean had geluk want nieuw in het assortiment was de ham and cheese toastie, ik koos een tuna salad sandwich en manlief ging voor de honey glazed ham with mustard sandwich, allebei met side salad.

2014-08-10 12.45.39 2014-08-10 12.47.16

Voor de vakantie om is gaan we de “chocolate fudge cake” nog eens testen 😉

Leave a Reply

