#HappyDays – week 14

zondag 3/8

2014-08-03 19.45.44

 

 

 

 

 

 

 

 

De boys in bad, op Dean’s hoofd een multifunctioneel kussen !

maandag 4/8

2014-08-04 11.02.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Even langs bij Suzy in Rotselaar om wat nieuwe PP oefeningen op te pikken zodat ik die kan integreren in mijn programma thuis !

dinsdag 5/8

2014-08-05 18.53.24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Manlief met de graskantmaaier in de aanslag, jobkes die hij niet graag doet maar wat moet, moet …

woensdag 6/8

2014-08-06 15.58.45

 

 

 

 

 

 

 

 

Het Dior Lash Plumping Serum bestelde ik online bij Ici Paris XL. Dankzij de bon die ik voor kerst kreeg van tante A’mie moest ik maar 5 euro betalen. Dit zou hét wondermiddel zijn voor lange wimpers las ik op menig beautyblog én zag ik op Youtube …. Wordt vervolgd !

donderdag 7/8

2014-08-07 12.16.57

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nog een keertje superflinke Kane bij de tandarts waar deze keer de onderste kies werd ontzenuwd en geplombeerd. Geen krimp gaf hij én deze keer zonder lachgas !!!! Volgende afspraak op de halfjaarlijkse controle in januari !

vrijdag 8/8

2014-08-08 12.38.39

 

 

 

 

 

 

 

 

Een voucher t.w.v. 5 euro op te gebruiken in de Tea Room van Stonemanor !!!

zaterdag 9/8

2014-08-09 13.03.18

 

 

 

 

 

 

 

Onze eerste bestelling van http://www.versengezond.be  werd netjes afgeleverd aan de deur. Voor 20 euro krijg je een doos vol mét 7 recepten én extra ingrediënten zoals een tomaat, look en 2 soorten ui. Op woensdag krijg je een mail met de inhoud van de komende levering, zit er iets tussen dat je niet goed vind/niet lust kan je ruilen met een heleboel andere groenten/eieren. Superblij ben ik hiermee, ze hebben er een klant bij ! Zeker een aanrader wanneer het winter wordt.

Leave a Reply

