week verslagje

Maandag deden we inkopen bij Delhaize en ging ik totaal onverwacht een PowerPlate sessie doen bij Suzy, ik zocht extra oefeningen voor de dijen en buik/maag en die kreeg ik. ‘s Avonds werd eindelijk het gras afgedaan !

 

2014-08-04 11.02.16 2014-08-04 11.02.44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dinsdag een hele dag werken bij dezelfde klant, altijd leuk want het was mijn allereerste klant, ik hoop er nog jaaaaaaren te kunnen gaan ! Manlief nam de graskant maaier in de hand !!! Bonneke bleef de ganse dag bij de kids, ze loomden er allen lustig op los !

 

2014-08-04 11.05.06 2014-08-04 11.06.50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Woensdag waren er weer problemen met de spoorwegovergang waar ik overmoest om tot bij mijn klant te raken. Die bleef nl. hardnekkig dicht … en ook die er vlak naast… Blijkbaar waren er problemen met zo’n 4 overgangen naar ik hoorde én die van Haacht zou openzijn, ik daar als een gek naartoe en idd. die bleek open. Wel een serieuze omweg om tot in Werchter te raken.

Na de middag reed ik naar de Post een pakje afhalen en gingen we samen met Bonneke naar de markt om nog wat Loom spullen in te slaan.

Donderdag was ik thuis en gingen we naar de tandarts om Kane’s onderste kies te laten fiksen. Dit verliep zonder problemen, keistoere kerel van me ! Na de middag kwam zijn “grote zus” spelen en kon ik met de mama wat bijpraten. We gingen tomatensoep, snijbonen en groene boontjes afhalen bij bonneke.

Vrijdag morgen reden we naar Ikea om dozen te kopen om hun schoolboeken in te steken. Daarna stopten we in Everberg bij Stonemanor om mijn gewonnen voucher op te halen en een beetje snoep.

Leave a Reply

