ditjes en datjes

Zondag had Kane een off day van formaat : hij had geen honger, lag in de zetel en net toen ik hem aan tafel had gezet om tomatensoep met balletjes te eten, gaf hij over … Hij sliep de hele namiddag door, at ‘s avonds frietjes, een paar uur daarna ijs én daarna nog een pistolet met brie, hij was weer helemaal de ouwe dus !

Maandag was een dagje niksen thuis. Dinsdag de ganse dag werken. De kids werden in de namiddag afgehaald door Sofie voor een namiddagje spelen, ze werden ook teruggebracht !

Woensdag werden ze gekapt door de kapster waar mijn moeder gaat en ik moet zeggen dat was toppie !!!! Super snel geknipt zonder pijn of miserie, zij heeft er 2 nieuwe klanten bij ! Daarna reden we naar Intertoys waar Dean jammer genoeg niet vond wat hij zocht (maar wel een nieuwe Lego catalogus !) Terwijl sprongen we de Delhaize binnen in Keerbergen. Vlak voor de middag verkocht ik 10 Engelse pb’s aan mijn vaste Engelse boekenvriendin, Bridgidin. Ze kwam ze afhalen en terwijl deden we een klapke. Ik bestelde via Amazon.de de Skylanders die Dean nog zocht !

Na de middag reed ik met Kane naar de shops, we vonden voor hem een zwembroek en ik kocht voor mezelf een perfekto bij ZEB (met mijn gewonnen gift card van Nymphette) en ik moest nog 5 euro opleggen ! Zalig shoppen op die manier ! Ik bekeek de nieuwe collectie bij Torfs (ik zag meteen mijn ding er tussen staan !)

En ik bedacht een nieuwe slogan : Je hebt denkers, doeners en dikke Jannen ! Een doordenkerke hé !

 

Leave a Reply

