een retourke

 

Op 15/7 leverde ik mijn doos van Zalando braafjes af bij Bpost. Het aantal bestellingen dat ik plaatste bij hen kan ik nog op één hand tellen, een addict ben ik dus niet. So far bestelde ik vooral schoeisel dat altijd prima paste. Deze keer bestelde ik 2 boyfriendjeans en een t-shirt, ik besloot de Hilfiger jeans te houden en de rest terug te sturen. Vandaag kreeg ik bericht dat de retourzending succesvol werkt werd en of ik het aangepaste bedrag kon betalen nl. 159.90 euro. Dit klopte niet met wat ik in gedachten had, al snel bleek dat ze enkel een t-shirt “verwerkt” hadden.

Even naar het gratis klanten nummer bellen waar ik vriendelijk werd geholpen door een Nederlandse kerel. Of ik mijn retourbewijsje even kon doormailen ? Snel een foto genomen van het retourbewijs en dit samen met de gekregen mail doorgestuurd naar de klantendienst. Ondertussen kreeg ik al de excuses én een kortingscode voor een volgende bestelling en het bericht dat alles naar de juiste afdeling werd doorgestuurd en dat zij per mail me zullen contacteren. Toch wel pluspunten voor Zalando : een gratis telefoonnummer waar snel wordt opgenomen, je vriendelijk te woord wordt gestaan én snel antwoord via mail.

Leave a Reply

