over stoere kerels en wasmachines

Gisteren had Kane afspraak bij de tandarts. Ik had er vooraf niet te druk over gedaan en had enkel uitgelegd dat de bedoeling was om alles pijnloos te laten verlopen. Hij ging zonder enige aarzeling in de stoel liggen en maakte ook totaal geen probleem van het neusmasker dat hij opgezet kreeg.

2014-07-23 14.22.50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De bovenste tand is nu dus “geplombeerd” : op een uur tijd was het achter de rug en van begin tot eind gaf hij geen krimp ! Het is ne flinke maar een tandarts blijft toch altijd een beetje eng maar vanaf nu zijn we écht wel goed gelanceerd. Volgende afspraak donderdag 7/8 voor de onderste tand … En de beloning was héél goedkoop : ik ging mee in het zwembad na het avondeten ! Een kinder hand is snel gevuld !

Mijn nieuwe wasmachine zou gisteren geleverd worden, manlief bestelde ze via Coolblue. De ouwe zijn trommel was versleten en maakte een hels lawaai, na 12 jaar dienst werd ze vervangen ! Om iets na vijven werd ze geleverd door 2 zuiderlingen met Nederlandse tongval, 2 vrolijke types. Ik vroeg ze of wat fris wilden. “Ramadan” antwoordden ze beiden, zelfs geen glaasje water kon ik aanbieden … respect in deze temperatuur en met zo’n workload !

Ondertussen moest ik storage space bijkopen voor mijn blog. Het alternatief is een nieuwe beginnen maar dat brengt dan weer zoveel gedoe met zich mee en dit is al mijn vierde blog ondertussen dus kocht ik voor 16 euro héél wat ruimte bij zodat ik zorgeloos kan fotokes blijven posten ! Meteen snap ik ook waarom veel (beauty)blogs hun eigen domein naam hebben …

Leave a Reply

