eerste plonsje

Vandaag ging ik voor de allereerste keer in ons zwembad (I know, shame on me !!!), ik had het gisteren beloofd en zoals gedacht was het eerste dat Kane vanmorgen zei “mama, vandaag ga jij in het zwembad hé !” en zo geschiedde dus iets voor de middag nadat we boodschappen hadden gedaan en bloemetjes hadden gekocht. Lekker zalig om het met hun woorden te zeggen !

Na de middag was het tijd voor Kane’s logo, terwijl gingen Dean en ik naar den Intersport waar we 2 toffe bermuda’s vonden voor hem. Om iets voor zessen kwam bonneke ons halen om naar de reuzesolden van Eviva E! te gaan waar ik 2 zilverkleurige ringen én een rode portomonnee kocht voor samen 14.5 euro, er moest veel weg aan -70%.

 

Leave a Reply

