koffie en een koekske

Vanmorgen deed ik een vervanging in Haacht. Daardoor liep ik al lastig rond sinds maandag (toen ik mijn planning ging halen bij mijn bazin) want het bleek bij een ouder madammeke te zijn, ik heb niks tegen oudere mensen, laat dat duidelijk zijn, maar die verwachten dat je koffie drinkt en een koekske eet en een klapke doet terwijl je neerzit en ik eet geen koekskes, drink gene koffie en zet me helemaal ni graag neer omdat ik liever voort doe 😉 En dan was ik ook nog lastig omdat ik wist dat het superdruk ging zijn door Werchter. Dat viel nog mee, ik stond in file aan de spoorweg maar kwam stipt om half 9 aan bij mijn klant.

Het eerste wat ze vroeg was ” of ik om 10u even pauzeerde om koffie te drinken” !!! Nee dus “want ik drink water en heb mijn flessen bij” … “of ne cola dan” ? “Neeje ik drink water” ! Ze ging mee naar boven om te tonen wat er moest gebeuren. Dat viel allemaal goed mee, niet teveel posturekes en aanverwanten.  Ik moest zien wat ik gedaan kreeg, als het niet lukte, geen probleem !

Om 5 na 12 had ik alles gedaan, beide veranda’s en bijkeuken inbegrepen ! Of ik nog eens ging terugkomen vroeg ze … die kans is klein maar ze was héél content ! En voilà daarvoor doe ik dit werk en blijf ik dat verder doen ! Mijn ijzerpillen beginnen te werken denk ik want de vermoeidheid is uit mijn lijf !

En toen was het weekend !

Leave a Reply

