weekend

Zaterdag morgen kochten we eerst een kadoke voor de verjaardag van bompa, jonge kaas en pistolekes in den Aldi en wat vlees om te proberen van bij Renmans én we sprongen binnen in den BS waar Dean 15 euro betaalde (in muntjes van 5, 10 en 20 eurocent en daar waren ze écht blij mee) voor 3 Skylanders waarvan 2 gratis en Kane kocht een kruiwagen met zijn 10 euro (die kan gebruikt worden aan zee én in de tuin bvb bij het onkruid uitdoen).

Na de middag trokken we met bonneke naar haar kapster waar het “braderie” was, je kon er handtassen, juwelen en haarprodukten kopen aan niet echt aantrekkelijke prijzen. De kids mochten van bonneke aan het rad draaien, Dean deed niet mee dus mocht Kane 2x draaien, hij won daarmee een kleine voetbal en een knuffel. Ze aten ook nog elk een hamburger en ik kreeg een paar oorbellen (zilver én groot, helemaal mijn ding) en een haarspeld en de kids een zakje letterkralen voor hun Loombandjes, mercikes voor alles !

Zondag morgen trokken we naar Haacht naar de jaarmarkt om meer letterkralen te kopen want in het zakje van gisteren stak geen N dus konden onze namen niet gemaakt worden. We kochten pistolekes in de nieuwe bakker én ik ging bij Milady binnen … daar gaan ze mij niet veel meer zien vrees ik want hun solden zijn totaal anders dan tevoren : tja nieuwe bazen, nieuwe wetten …  Geen bakken meer met BH’s in vanaf 40 euro, enkel 20%  op de volle prijs op wat er in de bakken steekt en die zijn ook minder vol … Ik weet nu wel welke BH maat ik ondertussen heb, best is dat ik niet teveel ni meer afval want ik zou toch graag mijn tieten houden 😉 Ik ging er naar buiten met een zwarte Marie Jo.

Buiten opruimen en een lekker warm baddeke nemen gebeurde er niet veel meer wegens shitty weather !

 

Leave a Reply

