grote vakantie !!!

 

Eindelijk is het zover, de laatste week was zwaar, die laatste loodjes maar ze hebben het allebei gehaald én ze brachten beiden goeie rapporten mee naar huis zodat ze met een gerust hart naar het volgende leerjaar mogen !

De lunch vandaag verliep anders dan voorzien, ik ging krokskes maken met het oude brood maar de laatste 2 sneden kaas zagen er niet echt gezond meer uit … op naar plan B dan maar … in de vorm van macaroni met spekjes !

Voor mij wordt het een al even relaxte grote vakantie als altijd vermoed ik, maandag ken ik mijn werkplanning maar ik veronderstel dat ik al zeker 2 dinsdagen zal thuis zijn. De enige zekerheid is dat ik elke woensdag zal werken (3u). Verder wordt het een vakantie met aardig wat bbq’s weet ik nu al zeker !

Dé grote uitdaging voor mij is om mijn gewicht te behouden : afgelopen maandag bij mijn diëtiste kreeg ik prachtige cijfers te zien : gewicht 66.5 kg, vetpercentage 27.6% en een BMI van 25 (niet dat ik daar wakker van lig want die houden toch geen rekening met iemands bone structure) Ik zou volgens haar nog 5 kg vet kunnen kwijtraken … belangrijker vind ik dat ik geen kilo’s bijkom, al wat ik nog verlies is meegenomen ! En overschakelen naar een “normaler” eetpatroon zal binnen dit en een week gebeuren dwz : 1x/dag koolhydraten onder de vorm van bokes ‘s morgens of aardappelen/rijst/pasta ‘s avonds.

We reden naar de logo, tijdens de vakantie zal het 1x/week zijn op vrijdag ! De laatste tennisles werd serieus ingekort door de regen, ik was eerder naar huis gereden omdat Dean alleen was thuisgebleven en het in de verte donderde, Kane kon met de auto meekomen met een mama wiens kindjes in dezelfde groep zitten en maar een paar huizen verder wonen.

En zo duikelen we de vakantie in met slecht weer, not amused 😦

Leave a Reply

