#HappyDays – week 7

zondag 15/6

 

95% van de rommelmarkt stash is al gesorteerd, geprijsd én opgeborgen, daar word ik blij van !
95% van de rommelmarkt stash is al gesorteerd, geprijsd én opgeborgen, daar word ik blij van !

maandag 16/6

gaan shoppen en tijdens de middag iets gegeten : een Oostendse salade volledig volgens het gezonde eetplan (de cocktail heb ik voor 80% laten staan !)
gaan shoppen en tijdens de middag iets gegeten : een Oostendse salade volledig volgens het gezonde eetplan (de cocktail heb ik voor 80% laten staan !)

dinsdag

Hier word ik écht blij van, ik word terug abonnee want ik koop hem elke maand en kan hierdoor héél wat centjes besparen !
Hier word ik écht blij van, ik word terug abonnee want ik koop hem elke maand en kan hierdoor héél wat centjes besparen !

woensdag

Dit stond 's middags aan de deur !
Dit stond ‘s middags aan de deur !

 

donderdag

een nieuwe stash loom onderdelen met dank aan de markt !!!
een nieuwe stash loom onderdelen met dank aan de markt !!!

vrijdag

fit en gezond sla in combi met grijze garnalen in de Engelenburcht, spijtig dat de foto wat flou is
fit en gezond sla in combi met grijze garnalen in de Engelenburcht, spijtig dat de foto wat flou is

zaterdag

de boys die met mijn doos Stratego spelen, schitterend !
de boys die met mijn doos Stratego spelen, schitterend !
Leave a Reply

