update

Dinsdag avond hadden we een logé, Stef bleef slapen en kwam direkt na school mee met bonneke en de boys, zijn ouders waren weg en gingen pas laat terugkomen en de dag erna moest hij ook al bij  de oma blijven slapen dus had ik voorgesteld om hem een nachtje bij ons te laten. Dus maakte ik woensdag morgen 3x ontbijt en schilde ik 3 appels. Na de middag ging ik met de boys ff naar de markt om sla plantjes te kopen en we kochten een grote doos Loom onderdelen, er stonden daar minstens 3 marktkramers met enkel dat spul ! Ook het Kruidvat liepen we binnen.

Voor mij is het weekend al weer begonnen want de laatste werkdag zit erop !!! Deze voormiddag mocht ik bij mijn klant op de benedenverdieping alle vensters doen, vind ik leuk maar neemt serieus wat tijd in beslag ! In augustus mogen we bij haar bbq komen eten ! Nog leuke vooruitzichten dus ! Ook morgen wordt een leuke dag !

 

 

Leave a Reply

