vriendschap en genegenheid

Dan krijg ik een superlieve comment op één van mijn blogposts van iemand die ik nog nooit IRL gezien heb maar waar ik wel al enkele jaren de blog van volg. Zo werd ik een tijd geleden vermeld in een andere blog als “een toffe madam” en bleek ik een inspiratiebron te zijn… Ook onder de beautyblogs die ik lees, voel ik een bepaalde vriendschap.

Ook via Facebook merk ik geregeld dat er nog “warme mensen” zijn.  Wat ik eigelijk wil zeggen is dat je soms meer vriendschap en genegenheid krijgt van mensen die je nog nooit gezien hebt of amper kent dan van mensen IRL die je geregeld ziet/tegenkomt, ik wil  niet iedereen over dezelfde kam scheren natuurlijk, er zijn wel wat mensen waar ik leuke momenten mee beleef en waar ik op kan rekenen maar het doet een mens toch nadenken …

Leave a Reply

