weekend

Vrijdag genoot ik serieus van mijn vrije dag en las  ik de Libelle en in mijn boek (e-reader, deel 3 van The Mortal Instruments) en ik genoot van de zon (weliswaar met ingesmeerd lijf !!!)

Zaterdag morgen trok ik met mijn boys naar Aveve voor een zak potgrond en kochten we in den Aldi een doos plantensteunen (zaterdag aktie). Kane hielp me enorm met het planten van de Passiflora (eindelijk heb ik er terug één, een plant met mooie herinneringen!)

Na de middag werd ik afgehaald door de Framroos om mee te gaan als “assistent” bij een homeparty. Het was jammer genoeg geen hoogvlieger, we zaten wel gezellig buiten met een assortiment hapjes en drankjes maar de opkomst was pover : 5 madammen maar het waren wel plezante alsook de  zwangere gastvrouw. Ik doe dat eens graag, terwijl kan ik eens een klapke doen met Kim en de ring die ik kreeg omdat ik was meegegaan, is natuurlijk mooi meegenomen !

Thuisgekomen, gegeten en off richting Boom voor het verjaardagsfeestje van nonkel A. die veertig werd ! Welkom op tram 3 en gefeliciteerd met de nieuwe voordeur !!!! Het was warm genoeg om buiten te zitten en daarna was het genieten rond het vuur ! Ik praatte bij met de bomma en bompa en de oemoe.  In het naar huis rijden maakte ik een primeur mee : voor de allereerste keer in mijn leven werd ik tegengehouden voor een alcoholcontrole die natuurlijk negatief was ! Er stond een hele speciale maan die avond : héél laag, groot én mooi van kleur, spijtig genoeg kon ik er thuis geen foto van trekken wegens niet goed meer in het zicht.

Het was een vruchtbaar weekend ! De haag is helemaal kortgewiekt !!!! Nu het oude tuinhuis nog laten verdwijnen en het is hier bijna helemaal in orde !!!!

Leave a Reply

