aankoopjes

Afbeelding 1 van WIJDE JURK van Zara

T-SHIRT MET PRINT EN GEBIESDE HALS

Maandag morgen werd ik opgehaald door Sofie om een dagje te gaan Leuven shoppen !  Het was van net voor Kerst geleden dat ik er nog eens geraakt was. De eerste winkel die we binnenstapten was nieuw voor mij nl. The Sting, ik was er doodgewoon al altijd voorbij gelopen … maar dat zal nu niet meer gebeuren, au contraire !!!! Ik ging er naar buiten met een t-shirt en een paar oorbellen voor € 16.50.

De tweede halte was Zara waar ik o.a. het kleedje en bloesje van op de foto’s hierboven scoorde, samen met nog een t-shirt en een shirt zonder mouwen. Ja van XL naar M gaan of van 46 naar 38 kan grote gevolgen hebben voor de portemonnee … Een mens heeft ineens zoveeeeeeeeeeeeeel keuze in kleding !!!! Ik hield me nog in met de solden in het achterhoofd ! Bij ICI paris XL kocht ik  de hope in a jar van Philosophy én een raspberry douche, badgel en shampoo in één. Dankzij mijn Spaar en Pluk cheques was ik supervoordelig af want ze telden voor 7.5 euro ipv de normale 5. Bij C&A scoorde ik nog een shortje aan 10 euro dat ik eerder al in het zwart kocht en bij H&M kocht ik 2 speelshorts én een lange jeans voor Kane voor nog geen 20 euro.

Lunchen deden we in brasserie Memling, dit wordt mijn vaste lunchadresje want ik at er al eens een lekkere Caesar salad, deze keer ginge ik voor de Oostendse salade met saus (maar die bleef bij mij voor 90% liggen) en zonder brood ! (foto volgt in de #HappyDays van deze week)

Een  héél vruchtbaar shoppinguitje dus, ik kijk écht uit naar de solden want dan ga ik nog wel even langs bij The Sting en in den Inno !!!

 

Leave a Reply

