#HappyDays – week 6

zondag

Leuke kaarten én zelfgemaakte kadokes voor Vaderdag
Leuke kaarten én zelfgemaakte kadokes voor Vaderdag

maandag

onze garden shed ! Geen rommel meer her en der, nu nog het oude verwijderen !
onze garden shed ! Geen rommel meer her en der, nu nog het oude verwijderen !

dinsdag

verlovings én trouwring terug van de juwelier, ze werden beiden verkleind, ik kan ze eindelijk weer aandoen !!!!
verlovings én trouwring terug van de juwelier, ze werden beiden verkleind, ik kan ze eindelijk weer aandoen !!!!
trouwring
trouwring

woensdag

 

geduld wordt beloond : bloembollen die ik enkele maanden geleden plantte ! rode anemonen
geduld wordt beloond : bloembollen die ik enkele maanden geleden plantte ! rode anemonen

donderdag

Een strandkleedje van O’Neill in maatje M, mijn nieuwste aanwinst !!!! Zit zalig en is perfekt voor dezer dagen !

vrijdag

 

De nieuwe Libelle en mijn e-reader, een fles water, ne goeie zetel én de zon en dat allemaal op mijn vrije dag !
De nieuwe Libelle en mijn e-reader, een fles water, ne goeie zetel én de zon en dat allemaal op mijn vrije dag !

zaterdag

Eerst een put graven ...
Eerst een put graven …
en daar de Passiflora in planten ! Kane is een schitterende helper !
en daar de Passiflora in planten ! Kane is een schitterende helper !
One thought on “#HappyDays – week 6

Leave a Reply

