hoeve ijs

Vrijdag morgen genoot ik van de rust, de zon en mijne Libelle én e-reader tot de deurbel ging. Ik deed open en kwam oog in oog te staan met een boomlange vent die hoeve ijs verkocht. Hij en zijn broer doen blijkbaar 2 x/jaar hunnen toer en het was de eerste keer dat ze bij ons aanbelden.  Ik kreeg een hele uitleg over hoe goed én kwaliteitsvol hun ijs wel was : minder suiker, minder vet maar méér smaak door het gebruik van o.a. cacao en échte chocolade.  Ik was helemaal overtuigd en besloot ineens vanille en chocolade te kopen. Ik wist dat dit niet goedkoop ging zijn want kwaliteit heeft zijn prijs (en bio is altijd duurder !)  nl. 8 euro/liter. Ik kocht ze in één liter verpakkingen die perfekt herbruikbaar zijn want ze zijn van plastic mét deksel en kunnen in de microgolf.

‘s Avonds werd er gesmuld !!!!! Ik proefde ook even beide smaken en had totaal geen spijt van deze aankoop !!!

 

20140613_195824

Leave a Reply

