beter

Met mijn oren gaat het een pak beter, enkel het linker oor gaat nog eens dicht, de doos Aerinaze is er bijna door.

Ik hoop enkel dat die ijzer tabletten binnenkort beginnen werken want ik ben na een werkdag lichtjes “op” en da’s ni plezant. Ondertussen weet ik van al mijn klanten wanneer ze in verlof gaan en kan ik mijn werkplanning opmaken en die ziet er best aardig uit, zo zal ik 2 dinsdagen thuis zijn in juli en al zeker ook 2 donderdagen in augustus. Dat laat ruimte om uitstapjes te maken en/of verlengde weekends zonder dat ik zelf verlof moet nemen. De Flair luxe hotel pocket van deze week zal ik eens in detail bekijken …  Er zijn zoveel interessante bestemmingen : Gent, Brugge, … Het enige wat zeker is da’s ons verlengd weekend Bredene aan zee in hotel Aura Maris (ontbijtbuffet wordt serieus bestoeft op allerlei sites en ook de bedden zouden super zijn, laat dat nu net mijn stokpaardjes zijn en met een algemene score van 9.4/10 van Zoover kan dat niet slecht zijn !!!)

Ondertussen werd ons nieuwe zwembad opgezet en loopt het vol, da’s een werk van dagen, de regen kan maar helpen vandaag !!! Met de tropische vooruitzichten van komend weekend zal het al direkt worden gebruikt. En dan krijg ik enorm veel goesting om in den bbq te vliegen maar nu nog niet, nog ff op de tanden bijten !!!! Think slim !

Leave a Reply

