weekend

Vrijdag avond keken manlief en ik naar een filmke via den TV theek van Telenet, nochtans vind ik een “videotheek” veel plezanter omdat ge die dan eens rap kunt vastpakken maar helaas de DVD verhuur in onze regio is er sterk op achteruit gegaan (velen zijn gesloten) dus was de keuze snel gemaakt. Telenet heeft wel aardig wat in de aanbieding, uiteindelijk koos ik voor “Gravity” met Sandra Bullock en den G. Clooney. Your typical American Oscar Award Winning Movie, maar toch aangenaam. Dit zouden we terug meer moeten doen, ik herinner me nog levendig onze memorabele DVD marathons die we B.C (Before Children) hielden …

Zaterdag morgen gingen we eerst samen boodschappen doen en daarna trokken we naar een juwelier om mijn verlovings -en trouwring te laten verkleinen. Mijn vingers zijn de laatste 2 jaar een pak dunner geworden (en gebleven) en die ringen lagen dus stomweg op de kast en dat vond ik zonde want het zijn 2 originelen. Aan mijn rechter ringvinger heb ik maat 57 en aan de linker 56. Volgende week mag ik ze afhalen !

Daarna was ik vastbesloten om van de gelegenheid (zonder kids) gebruik te maken om manlief aan nieuwe shirts te helpen. We trokken naar ModeMakers waar het van kwaad naar erger ging : Esprit en consoorten zijn niet aan hem besteed, net zomin als felle en gekke prints, ik heb nu éénmaal ne klassieke vent, alhoewel dat nu ook weer niet de correcte benaming is. Hij is fan van “technische kledij” en dus trokken we naar  Mount Oberon waar hij al snel wél zijn gading vond, binnen de kortste keren had hij een stuk of 5 shirts gevonden en werd het uiteindelijk nog schiften om te zien wat we gingen meenemen.

Iets na 3 werden de kids terug gedropt en rond 20 voor 4 kwam het beton team toe ! Rond 7u was de beton gegoten en alles opgeruimd ! Knap werk team !!!

20140531_153943 20140531_154000 20140531_162715 20140531_170931 20140531_170945 20140531_184844

Echt een kolfje naar Kane’s hand, hij hielp maar al te graag mee en stak na zijn avondeten dan ook snel toe :

20140531_212459

Mooi !!!! Zondag morgen bleek het al een “signature” gekregen te hebben : vogelpoten en kattenpoten ! Maar dat maakt het des te authentieker 😉 We kunnen verder beginnen plannen nu !

Zondag namiddag trokken we naar Haacht waar het Breughelfeest was, de girls van onze boys traden enkele keren op met de dansschool en het was mooi weer. Enkel Dean vond er geen bal aan : teveel volk (alhoewel dat heel goed mee viel), teveel drukte en lawaai ondanks het feit dat zijn lief er was … met zijn momenten toch ne rare kwiet zenne onzen oudste 😉

Manlief reed ook nog eens het gras af én bewerkte alle onbereikbare plekjes met de graskantmaaier. Ja ja mooi, het leven is mooi. Morgen bellen voor de resultaten van mijn bloedonderzoek …

Leave a Reply

