#HappyDays – week 4

zondag

Deze moest ik kopen want 70 is mijn geboortejaar den de short is ideaal om te zonnen in den hof !

Dat shirt moest ik hebben toen ik het zag hangen, het is mijn geboortejaar en de short is perfekt om thuis mee rond te lopen in de zon !

maandag

alles groeit : sla, spinazie, ui, wortel, pastinaak !!!
alles groeit : sla, spinazie, ui, wortel, pastinaak !!!

dinsdag

Kane's bord met groene boontjes was leeg dus mocht hij een ijsje
Kane’s bord met groene boontjes was leeg dus mocht hij een ijsje

woensdag

mijn favo badschuim in een neuwe geur en Ambre Solaire, één van mijn favo zonneprodukten, aangekocht bij Kruidvat

Het Kruidvat is ook een schatkamer vol goeie en verborgen goodies : Melkmeisje is hier favoriet, deze is een nieuwe geur. Ambre Solaire is één van mijn favo zonneprodukten !

donderdag

 

terwijl ik strike lig in de zetel speelden de kids en manlief met de otokes, foto genomen vanuit de zetel !
terwijl ik strike lig in de zetel speelden de kids en manlief met de otokes, foto genomen vanuit de zetel !

vrijdag

 

sla met ei, kip, tomaat, augurk, zongedroogde tomaat en een zelfbedachte dressing
sla met ei, kip, tomaat, augurk, zongedroogde tomaat en een zelfbedachte dressing

zaterdag

20140531_184844

den beton voor ons nieuwe metal shed !!!!!

Leave a Reply

