sleet

Daarstraks naar de huisdokter geweest, bloed laten trekken, maandag uitslag …

De pijn aan vingers en het gezwel aan de pols waar ik geregeld last van heb zijn te wijten aan sleet van de gewrichten … en het gezwel is een cyste die ik moet laten verwijderen wanneer ze echt héél pijnlijk wordt, olé da’s weer 2 maand buiten strijd maar zover zijn we nog niet ! Mijn oren zijn clean dus uitspuiten was ni nodig, ik moet pillen slikken om mijn buis van Eustachius te cleanen 😉

De weegschaal staat momenteel op 68, nog een maandje verder doen en dan beginnen we weer “normaal” te eten alhoewel dat voor mij nooit meer helemaal normaal zal zijn : 3x/dag koolhydraten is een no go voor mij. Maar zover zijn we nog niet. Voorlopig doen we het nog een maand zonder carbs, vet, suiker, fruit, alcohol, …

Ondertussen werd hier gestart met de werken voor ons tuinhuis, de betonmolen staat er, de steentjes zijn aangevoerd … spannend ! En we zijn vandaag heel even kinderloos, manlief deed ze weg naar Boom waar ze een nachtje blijven slapen bij de nichtjes…

Leave a Reply

