update

Maandag kwam manlief over de middag naar huis met een vervangwagen, de nieuwe Peugeot 308, omdat de zijne op onderhoud moest.


Tof bakske, ik deed er een toerke mee en reed naar school waar we een vergadering hadden met de juf van Kane, de zorgjuf en het CLB. Ik werd door de hele uitleg zowaar wat emotioneel, het zal voor onze jongste no walk in the park zijn om tot in het zesde te raken … maar met de juiste ondersteuning zal het wel lukken ! Een héél groot contrast met zijn grote broer die tot nu toe overal doorfietst zonder enige moeite ! Diene Peugeot zou ni misstaan op mijnen oprit trouwens 😉

Het werd een vrij zware werkweek want ik had blijkbaar mijne rug wat geforceerd tijdens mijn groene vingers momenten. Ik zal het nooit ni leren hé dat ik ni moet liggen sleuren met bloempotten en zakken potgrond, dat is en blijft een souvenierke van de verhuis naar onze huidige casa (btw, sinds 1 mei wonen we hier 5 jaar !!!) Toen moest ik persé alle verhuisdozen zelf gaan halen, inladen, uitladen en versleuren naar huis …

Donderdag morgen kreeg ik goed nieuws van mijn morgenklant, zij gaat vanaf september terug full time lesgeven en ze zouden graag hebben dat ik dan elke week langskom !!! Yiha, dan kan ik mijn andere klant laten vallen waar ik nu elke 2 weken langsga. Met dat huis klikt het langs geen kanten, weer een voorbeeldje van “De toekomst is wat je toe komt 😉     )

 

One thought on “update

  1. Weet ge, dingen draaien soms anders uit dan je het op voorhand denkt.
    Mijn oudste heeft een gemiddelde iq en een gemiddelde werklust, die fietste door het middelbaar en doet het nu behoorlijk aan de univ. MIjn middelste is zéér slim en zéér lui, wat een zeer slechte combinatie is. Die botst nu geweldig tegen de muur, in het vijfde middelbaar pas, want hij heeft nooit geleerd om te moeten werken, alles ging altijd vanzelf. Ik hoop maar dat hij nu wakker geworden is en zijn jaar kan redden. MIjne jongste heeft het minste intellect meegekregen van moeder natuur, maar werkt keihard en met veel discipline. Hij doet het tegen alle verwachtingen in uitstekend (ook verschillende vergaderingen over gehad in de lagere school, sounds familiar), maar draait perfect mee in 3 ASO.
    Het is maw echt niet verkeerd om er er hard te moeten voor werken van in het begin, dat is een goede basis voor later, dat is alvast mijn ervaring…

    Like

Leave a Reply

