#100HappyDays

Ik zal de week telkens starten op zondag.

onze spinazie komt uit, daar word ik nu vrolijk van zie !
onze spinazie komt uit, daar word ik nu vrolijk van zie !

maandag

mijn 2 schatten die huiswerk maken !
mijn 2 schatten die huiswerk maken !

dinsdag

zo yummie verse asperges met hardgekookt wit van een ei
zo yummie verse asperges met hardgekookt wit van een ei

woensdag

lekker ruikend en snel intrekkend, één van de betere handcrèmes !
lekker ruikend en snel intrekkend, één van de betere handcrèmes !

donderdag

frisgekapte jongens !
frisgekapte jongens !

vrijdag

kleur experimentje met mijn haar : koperen highlights
kleur experimentje met mijn haar : koperen highlights

zaterdag

 

winkelen is "saai" mama dus vrolijken ze de boel wat op !
winkelen is “saai” mama dus vrolijken ze de boel wat op !

De eerste 7 dagen zijn een feit, op naar de volgende 7 !

 

Leave a Reply

