goei pille !

Sinds 2 weken neem ik Supradyn Energy multivitamines en ik voel het ! Ik val niet meer in slaap om 9u en raak vlotter uit mijn bed én ik heb weer energie overdag. Gisteren deed ik eerst inkopen voor het eten, ik verzamelde  was, hing hem omhoog en legde hem weg. Ik deed onkruid weg uit mijn toekomstige border en “visbak” en op de plaats waar de tent terug gaat komen en ik mestte mijn kleerkast uit.

En ik genoot ook van de zon, na het boek van Jo Claes dat op een week uit was, ben ik nu gestart in deel 1 van “The Mortal Instruments” nl. City of Bones en dat leest als een trein !

Leave a Reply

