lang weekend

Marie bleef donderdag avond nog een nachtje slapen zodat ze mee frietjes kon eten, we hadden ons weekmenu daar speciaal voor aangepast :

20140501_181049 20140501_181732 20140501_182738

maar ik at braaf mijn veggie potje !

Vrijdag morgen deden manlief en Kane Marie weer naar huis en Dean en ik trokken richting Ikea, daar was het een gekkenhuis, megadruk tot en met maar ik moest maar 2 dingen hebben en nam een binnenweg én we hadden het geluk een goeie rij uit te kiezen aan de kassa zodat we supersnel weer buiten stonden !

Dean werd afgehaald en 2u later werden hij en Stef bij ons afgezet omdat de mama naar de kapper ging. Kane ging naar zijn wekelijkse logo sessie en daarna trokken we naar den tennis waar geen kat te zien was, benieuwd wat de trainer daar op te zeggen heeft volgende keer want de les ging doorgaan ondanks het feit dat Kane alleen ging zijn …

Op zaterdag gingen Kane en ik ‘s morgens vroeg naar den Delhaize (want daar was de trio sla 1+1 en zolang ik niet zelf kan oogsten …) en we lieten manlief en Dean uitslapen. Daarna plantten we kruiden in een pot die we aan de deur gezet hebben en 3 bordeaux geraniums die ik woensdag afhaalde in de Potvolbloemme (die waren besteld).

Zondag trokken bonneke en ik naar Schriek voor de jaarlijkse plantjes markt waar we elk toch weer wat bloemetjes vonden. Ik plantte een deel na de middag en genoot voor de rest van de zon !

‘s Avonds kwamen bonneke en bompa pizza eten (a ja, die 7 exemplaren van Dr. Oetker via The Insiders moeten getest worden en ik mag er ni van eten !).

Klaar voor een nieuwe werkweek !

 

Leave a Reply

