drukke woensdag

Maandag haalde ik Dean ff uit de klas om naar de dokter te gaan (de enige beschikbare afspraak was om 11u10).  Sinds donderdag heeft hij een hoestje dat zich enkel manifesteert wanneer hij zijn hoofd neerlegt. Tijdens de nacht valt het mee, hooguit één keer volgt er een hoestsalvo.

Waar ik voor vreesde werd waarheid : de dokter besloot bloed te nemen om eventuele allergieën uit te sluiten … Hier zat Dean natuurlijk niet op te wachten maar daardoor weten we dan wel eindelijk wat zijn bloedgroep is. Zogauw de (baby)naald in zijn arm stak, begon hij te huilen van de pijn. Ik was al blij dat hij makkelijke aderen heeft én dat het bloed er vlotjes uit loopt (want da’s bij mij een heel ander verhaal). Hij kneep mijn hand plat en dan moest ik van de dokter een tweede tube uit de schuif nemen. Er werden  2 tubes gevuld. Onderweg naar school moest ik stoppen voor de open brug, gelukkig maar want Dean zag (zoals verwacht) zo wit als krijt en moest overgeven (dat was makkelijk door een open venster ;-)) Just like his dad 😉

Op dinsdag merkte ik al snel dat ik weer last heb van een hemorrhoid , miserie aan de kont dus en dat had ik ook verwacht maar niet zo snel. Ik ben een dikke week bezig met het ontwijken van vet, vlees/vis, fruit, suiker en koolhydraten en het is weer van dattem. But we’ll live !

Vandaag was een druk dagje : in de voormiddag 3u werken en na de middag Dean en Stef wegdoen naar een verjaardagsfeestje in Haacht, mijn papieren binnendoen op mijn werk, documenten bussen bij het syndicaat, brieven bussen bij de CM, binnenspringen in de Zeeman (nu heeft Kane een wit shirt nodig voor het schoolfeest), het Kruidvat (met lege handen naar buiten gekomen !) en den Delhaize (champignons en sojascheuten voor mijne wok van (over)morgen).

Dit ff droppen thuis en dan naar Brantano om tennisschoenen voor Kane, we hadden een chanceke, er zijn daar kortingen van -30 tot -50% en er was één paar tennisschoenen aan halve prijs !!!! Ik had eerst zijn voeten laten meten zodat we de juiste maat weten (nen 32 btw) en we sprongen in den Aldi terwijl binnen om een voorraad ijsjes.

De mama van Stef brengt de kids sebiet terug. Vanavond komt nichtje Marie voor de allereerste keer slapen. Blijkbaar wil ze dit al lang … door de wilde verhalen van haar zussen.

Vanavond op bevel naar het VTM nieuws kijken, ik zit in een community die 3 weken duurt, ze is opgericht in opdracht van VTM. Momenteel ben ik in 3 communities, de andere 2 lopen al meer dan een jaar. Best leuk om te doen voor de beloningen maar ook om te zien wat er daadwerkelijk wordt gedaan met onze tips en commentaren.

Blij dat het een korte werkweek is, het zal deugd doen voor iedereen !

Leave a Reply

