back to normal

Na een serieus “uithuizige” periode komt er nu een periode van rust aan en daar ben ik niet rouwig om, integendeel. Weggaan is plezant maar hoe ouder ik word, hoe liever ik terugkeer naar mijn stulpje ! Een weekje met ouders en broer en familie naar Turkije en het Paasweekend met de schoonfamilie naar Oostende tgv de bomma haar zeventigste verjaardag. Het was druk vandaar dat hier nog geen enkele foto is verschenen en het aantal blogposts is ook pover …

De werkweek is ingezet, de dagelijkse routine is van harte welkom ! Sinds gisteren ben ik weer op het rechte pad wat eten betreft : laat de kilo’s er maar afvliegen !!! En deze keer moeten ze er écht wel afblijven ook !!! Ik kan de berg Paaschocolade goed zien liggen because I think slim 😉

Leave a Reply

