bijna weg

De koffertjes zijn bijna gepakt, manlief doet nog snel de laatste inkopen en dan trekken we richting … nee ik schrijf het nog niet want het is een verrassing … en er lezen hier bepaalde personen mee …

Gisteren in de voormiddag mocht ik vensters kuisen, op het gemakje, het is eens wat anders en de zon scheen dus da’s altijd aangenaam dan ! Na de middag kwam ik in eigen gemeente terecht (op een steenworpke van mijn dinsdagklant) bij een gezin met 3 kinderen die alleen thuis waren. Het was het soort huis waar mijn haar rechtop gaat van staan … zo ééntje waar op alle kasten en oppervlakte rommel ligt en waar je dus buiten de grond poetsen weinig kan doen. Hun vaste bleek een “Oosterse collega” te zijn die zei dat ze geweest was terwijl ze niet was geweest of het na een uur al afbolde en nog van dat fraais. Vanaf 5 mei krijgen ze een andere. Ik was blij dat ik de deur achter mij kon toeslaan, hier keer ik nooit meer weer !

Nog een weekendje genieten van familie, ontspannen én lekker eten want vanaf maandag is het over and out voor mij …

Leave a Reply

