dinsdag 8/4

Dan sliep ik eindelijk aan één stuk door werd ik rond half 5 wakker gezoemd door een mug : licht aan, mug lokaliseren op de AC en doodmeppen. Na 5′ was het terug van dattem, ik sloeg met mijn volledige donsdeken in het wilde weg. Toen ik het licht aanstak lagen er 2 lijken op mijn bed : kortom ik vermoordde wellicht een hele familie ! Daarna sliep ik door tot kwart na 7 !

Na het ontbijt trokken Peter P. en manlief samen met de kids op Jeepsafari. Bonneke en bompa, Cindy en ik bleven thuis ! We trokken door de winkeltjes en bonneke liet haar wenkbrauwen epileren en kleuren in het kapsalon/schoonheidsinstituut waar het belachelijk goedkoop is.

Daarna gingen we uiteen tot het middageten. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om dit blogje up te daten en mijn mails te lezen/deleten (want anders komt een mens thuis en krijgt hem 1000 mails op zijnen boterham)

De rest van de dag was het lekker niksen (in mijn geval lekker zalig lezen) aan het zwembad. De boys waren terug rond 16u en hadden slecht weer gehad en zelfs in een onweer gezeten maar het was reuze fun geweest en hun buik deed nog pijn van het lachen ! Het was dan ook een gekke bedoening geweest met een “papparazzi” en er werd serieus off road gegaan.

Leave a Reply

