zondag 6/4

Na het ontbijt trokken we naar de receptie voor de bijeenkomst met de Sunweb hostess. Er waren 2 exemplaren maar ze hadden niet veel te zeggen en vergaten de helft van de excursies. Gelukkig hadden wij de info brochure goed gelezen zodat we wisten wat we wilden nl. the boys and kids Jeepsafari en en famille  de Sapadare Natuurtocht. Hun reservatie machientje liet het serieus afweten en later bleek dat we teveel hadden betaald (er stak een brief onder onze deur met de boodschap de dag erna naar de lobby te komen)

Rustdag vandaag na de lange vertrekdag ! Het was ideaal “pool weather”. De glijbanen worden 2x/dag aangezet en daar wilden de kids natuurlijk gebruik van maken. De temperatuur van de zwembaden is bedroevend laag, koud zelfs maar daar trekken ze zich niks van aan.  En wie offert zich van de volwassenen op om er mee in te duiken ??? Jawel, manlief !

Ik pakte al direkt kleur, ik had enkel mijn gezicht goed ingesmeerd… met het gevolg dat de bandjes van mijn kleed er goed instonden en dat er zelfs een stuk wit op mijn knie is doordat ik zo dom was om mijne voet daar op te leggen ! Tha ik ben niet de madam die graag plat op haren buik in de zon ligt den helen dag dus …

Verder is het 3x/dag genieten van de buffetten, die vallen erg goed mee, enkel het desserten buffet slaat wat tegen maar da’s goe voor de lijn 😉 De lobby is immens groot en staat vol knusse, zachte zetels. Winkels hier in het hotel zijn er ook meer dan genoeg (schoenen, sakosjen, zonnebrillen, kleding, juwelen, noem maar op) en overal alles in euro, wil ne mens nog meer ?

‘s Avonds na het avondeten was er heel even opschudding toen ons gasten ineens het restaurant binnen gelopen kwamen met de boodschap dat “Kyara was verdwenen”, daarna zeiden ze er wel bij dat ze was meegegaan met het kinderdisco animatie team. Ze bleek dan ook aan het dansen te zijn in de disco. Bonneke en bompa helemaal over hun toeren terwijl wij helemaal niet panikeerden (ik zoek altijd eerst naar een logische verklaring)

Foto verslag volgt na de reis !!!

Leave a Reply

