groene aktie

Zaterdag morgen waren Dean en ik al vroeg wakker (7u30) dus slopen we naar beneden zodat manlief en Kane konden blijven uitslapen. Na ons ontbijt trokken we naar Everberg naar Stonemanor om Paashaas inkopen te doen, aan de kassa kregen we een gratis plantje omdat het zondag Moederdag was in the UK. Daarna reden we door naar Zaventem naar Leenbakker waar ik mijn kussens ging afhalen voor ons wicker tuinsetje (ik bestelde ze online aan een absolute knalprijs !) want de originele zijn ondertussen al 6 jaar oud en versleten.

Terug thuisgekomen bleken onze neuzen allemaal in dezelfde richting te staan en dat zonder afspreken : manlief haalde zijn kettingzaag boven en stortte zich op de laurierhaag, Dean ging met een ruwe borstel onze wicker tuinset te lijf, Kane deed wat vuiltjes uit en ik topte de lavendel en maakte wat orde in de potten e.d Bedoeling is dat de laurierhaag compleet verdwijnt zodat mijn tuin een stuk groter wordt zodat ik daar een soort wilde border/bloemenwei kan van maken.

Leave a Reply

