plannen

Zaterdag in de voormiddag naar Free Time gereden om een nieuw tuinhuis te bestellen !!! Ons huidig exemplaar is versleten maar heeft ontzettend goed gediend terwijl we aan het bouwen waren (het fungeerde toen als wellness ruimte en washok). Vandaar dat het nog steeds op betonblokken staat én omgedraaid met zijn rug naar ons. Het dak is lek en het is gewoon op,  da’s de beste manier om het te beschrijven. Ik wil nooit geen houten tuinhuis meer omdat je daar altijd werk aan hebt (schilderen, insappen etc.) en hout is ook mijn ding niet dus gingen we deze keer voor iets anders ! Het nieuwe zal ook een hele andere lokatie krijgen nl. vooraan in de tuin zodat we er onze fietsen kunnen in parkeren. Het oude moet worden afgebroken en kan misschien (met wat hulp van Nonkel Alec 😉 hertoverd worden tot een mini clubhuis of iets …)  Leveringsdatum is nog niet bekend, voorschotje is betaald !

Verder ben ik wat aan het rondsurfen, zien en zoeken naar accommodatie/bestemmingen voor tijdens de zomer. Ik verzamelde wat info in Libelle/Vitaya. Overnachten op een vlot, cruiseschip, trein, in een boom, het kan allemaal dus het wordt nog moeilijk kiezen denk ik … En dan nog beslissen welke data …

Mijnen otoradio heeft het begeven (ni slecht na 15 jaar én er zijn erger dingen om kapot te gaan I know), er komt nog héél veel  lawaai uit, afstemmen op een post is onmogelijk op FM. Manlief bestelde reeds wisselstukken via tinternet, ik hoop écht dat ik tegen eind van de week weer muziek heb want dees is ni plezant, dat is voor mij zo erg als een café zonder bier voor iemand anders !

Leave a Reply

