lekker !!!

20140318_092034 20140318_092838

Ontbijt : de moeilijkste maaltijd voor mij wegens het niet lusten van muesli, cruesli en consoorten dus ook geen havermout, geen plattekaas of yoghurt … blijft niet veel meer over dan hé … dus eet ik nu low carb bokes (zelfgebakken) of speltbokes of bokes van de molenaar uit Rotselaar met La Vache Qui Rit en Pur Natur confituur en sinds vandaag dit dus : gekocht, getest én lekker bevonden : de nieuwe Kellog’s crunchy muesli met rozijnen en rode appel, ik strooide er nog wat Granny Smith en blauwe bessen bij en at het zo droog op en het was yummie ! 5 volkoren granen (tarwe, rogge, gerst, spelt en haver), 40% minder vet, voor 45 g speel je 175 caloriekes binnen (ik heb het afgewogen !)  Ik kocht meteen ook de andere variant met cranberries en pompoenzaden, die probeer ik één dezer dagen ook uit !

Leave a Reply

